Untitled Document
www.yaklasansaat.com







 



Günde Bir Büyük Kadeh: Kanser Riskini %25 Artırıyor! 

Oxford Üniversitesi Kanser Epidemiyolojisi Birimi, her gün bir büyük kadeh şarap içmenin, göğüs, rektum ve böbrek kanseri riskini % 25 artırdığını ortaya çıkardı.

Yapılan araştırma çerçevesinde, 1 milyonu aşkın kadın üzerinde gerçekleştirilen anket sonucu, günde küçük bir kadeh şarap içen kadınların 75 yaşına gelene kadar kansere yakalanma riski % 12 iken tüketilen her bir fazla birim alkolde kanser riski % 13 artıyor. Araştırmaya göre bira, viski gibi diğer alkol çeşitleri de, en az şarap kadar zararlı.

İngiltere'de 2008'de tespit edilen 5 bin meme kanserini, aşırı alkol tüketimine bağlayan uzmanlar, alkol tüketiminin, 1998'den beri % 50 arttığını da kaydetti.

Güncelleme: 27/02/2009
aksam,
26/02/2009


 

Untitled Document
ys@yaklasansaat.com
anasayfa|evren|gezegenler|dünyamiz|dinler|eski kavimler|cin-şeytanlar|haberler|yorum-analiz|videolar|site haritasi|iletisim|forum|ys kitapları

Bu sitedeki yazı, resim ve dökümanlar, kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.